bra spelat!

Hade ju match innan, gick riktigt bra för alla. Riktigt bra spelat :D Olivia hade typ 4 fouls redan efter typ andra - tredje perioden ;O Domaren gjorde även lite fel. Satt fouls på fel spelare... -.-
Haha men jag klarade mig :D Fick inte en enda. Lisa skadade sig =/ Men de gick ändå bra för henne ^^
Ledde hela matchen, mer eller mindre. Förlorade bara en fem-minutare typ ^^
Efter matchen stannade vi kvar o Mathias och Don pratade lite.
Stack sedan direkt hem o duschade.

Nu sitter jag bara vid datan, snackar lite på msn, annars ingenting ^^
Tror inte jag ska göra nåt speciellt idag, farmor o farfar kommer hit en stund sen för Mackan har fyllt år. Inte speciellt kul xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0