brand + bagheera

Har inte haft tid o skriva i bloggen så mykcet den här helgen, så tänkte skriva lite nu.
Började med lanet i Fredags, och la ihop idag för nån timme sen. (de är förklaringen till varför jag inte skrivit så mycket här). Spel, mys, tjöt, sura miner, skratt m.m ungefär som alla andra lan vi har haft.

Igår (lördag):

Ayse ringde ju mig som jag har redan har skrivit i förra inlägget och hon kom till mig runt 13.15 tiden. De va lite efter branden som va, alla vet typ om de, eller iallafall alla i varberg. Såg bara en massa rök från fänstret (bor inte alls långt bort från de som brann). Kommer inte på va de heter de stället, iallafall där dem har lack o färg saker. Min morbror jobbar där ;O
Iallafall, vi va ju tvugna att gå över gatan för att komma till Bagheerahallen, och vi skulle vara där 13.40 senast, så vi skulle inte hinna gå runt alltid (man va tvungen att ta en lång omväg om man skulle över). Och de va ju en massa poliser.
Ayse: Vi måste över gatan
Polisen: Vart ska ni?
Ayse: Till Bagheerahallen
Polisen: Det vet jag inte ens vart de ligger!

Jag trodde att iallafall poliserna skulle veta vart de låg :O Men sen fick vi två gå över gatan ändå, så vi kom i tid.
Några från andra lag va där. Träffade Liri, Johan K, Johan E, Tim, Lill-Liri och Björn. Snackade med dem, sedan satte vi oss där nere vid sek-bordet. Jennifer va också där, hon skulle med sitta.
Innan matchen hade börjat pratade vi lite med domarna xD En av dem va faktiskt riktigt kul o prata med :P Sa en massa skoj.
Sedan va matchen i gång. Det var Varbergs Damer mot Högsbos 93:or :O Lite knepigt att Damerna skulle möta 93:or :S Inte ens vi möter dem längre ;O
Det gick iallafall bra för Varberg, dem vann matchen med 102 - 36.
Va skit nervös för att i secket, har ju inte gjort de på ett bra tag. Men allt gick bra :)
När matchen var slut gick vi till kiosken där uppe, där några av killarba stog. Pratade en stund, sedan stack vi.
Gick direkt hem och satte mig vid datan igen xD Spelade o så.

Idag Söndag:

Har inte hunnit göra så mycket idag. Rasken som va här stack hem igårkväll. Jag somnade först av dem andra xD Klockan va inte ens mycket... kanske runt 01.00? Inte ens de :O Somnade ju först i soffan, men la mig sen i sängen. Vi vaknade la runt 13.00 tiden. Sovit länge för en gång skull xD Käkade lite, sedan satte vi oss o spelade.
Sedan packade vi ihop o de va slut xP
Efter det har jag bara... inte gjort nånting :O Ska sätta mig framför TV:en snart :)
Ska inte göra nåt ikväll typ. Har lite inspelade program jag ska se.

Vet inte om jag skriver mer idag, annars kommer de ju alltid imon :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte Varbergs Damer som mötte Högsbos 93er. Det var Varbergs damjuniorer som spelade

2007-10-08 @ 08:24:19
Postat av: Carro

Nej det var Damerna. Jag själv spelar i Dam Junior.

2007-10-08 @ 15:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0