dagen idag


Vanlig Måndag, tröttsam =| Så jävla segt de var. Är alltid lika trött på Måndagar. Mamma la Ludde i min säng i morse, hon vet att jag går upp mycket fortare då. Men Ludde somnade brevid mig xP Så gick inte så mycket snabbare än vanligt när inte han är där. Sa till mamma att hon skulle väcka mig tidigare idag bara för att jag skulle hinna duscha. Aja, hann de ändå.
Mamma körde mig till skolan bara för att jag igentligen är sjuk xD Har ju bil nu på vardagarna som vi inte har haft annars bara för att pappa har den andra.
Iallafall kom till skolan, började prrecis som vanligt. På musiken fick vi ut frågorna och musikexemplerna till provet som vi ska ha nästa vecka på Måndag. Mycket mer den här gången än förra. 10 musikexempel + nåt på 30 frågor. Jajja får la bara hoppas på att de går bra som de gjorde på de förra. Fick ju nästan alla rätt på de.
På bilden kom jag faktiskt igång med min "insekt" eller vad man ska kalla de. Ja, de är en insekt, men vet inte om man kan kalla arbetet för de för man fick välja vad man ville. Två punktsperspektiv iallafall.. gillar inte sånt. Visst blire skit snygga bilder när dem är klara, men har svårt för sånt xD Min linjer blir helt knas. Men idag gick de bra :)
Snackade även idag om vem som hade tagi sönder våran bildlärares skåp typ. Många/nåra visste redan vem de va och hur de gick till, men ingen ville säga nåt så de tog typ 40-50minuter innan man kunde börja med arbetet.
Och läraren tyckte att HELA arbetet skulle nästan vara klart (allt utom färgerna) till nästa vecka! Och jag började med mitt idag. Men va iallafall inte ensam om de.
På svensk-engelskan satt jag och Ayse i grupprummet. Först snackade vi om allt möjligt o så, sedan läste vi. Måste verkligen snart läsa ut min bok. Recensionen som jag nu har tjatat om i några inlägg ska vara inlämnad om 16 (!!!) dagar. Och jag har ca. 250sidor kvar och hela skrivningen... måste hinna med de. Har ju så mycket annat upptill.
Sedan slutade vi, mamma hämtade mig med bilen. Åkte direkt hem. Sedan skulle hon äåka iväg, så vi satte oss o käkade :) Yummie :D
Sedan va slöa i soffan o lite sånt. Va ute med Ludde en stund på ängen, släppte honom löst för typ första gången. Men han är ju inte den snabbaste precis xD Han gick även hem själv, vi va ju med, men han kunde vägen hem typ :P

Sen vart de träningen. Började 17.00 idag till 18.30 Efter det stack jag in i hallen där killarna spelade/tränade. Pratade lite med Hanna innan deras började. Sedan så satt jag o kollade. Skjöt lite o så också. Ayse och Jossi kom in i hallen sen, Jossi sjöng nån sång för oss som vanligt xD Hon sjunger typ alltid :P Killarnade körde nån konstig övning, såg mer ut som Yoga än basket xD Sedan stack Jossi, jag och Ayse va kvar på hela deras träning, hon hade bråttom hem (de visste jag) Så jag gick hem själv.
Duschade o sånt som vanligt.
Provade sedan den nya jackan mamma köpte till mig idag på JC för 900 kr (intresseklubben antecknar xD) Och jag behåller den :)

Nu ikväll har jag bara suttit lite vid datan o pratat i tele.
Den här veckan i skolan kommer inte vara som dem andra,
har typ Arbetsdagar nu.
Berättar mer imon om de.
Ska lägga mig o läsa nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0