datanördar

Ja de är vi! Lanar ju nu i helgen. Först va vi bara 4 stycken, men sedan kom en till hit. Rena campingen ^^
Stack även till Hajen senare på kvällen.
Sa sedan till dem andra om jag går o lägger mig i soffan så skulle dem säga till mig,men de gjorde dem inte -.- Så jag somnade runt 02.30 tror jag klockan (a) Haha, blev väckt sen, sedan somnade i sängen i gen.
Vaknade vid 08.00 tiden i morse. Några här har inte sovit på hela natten eller nånting på dagarna, brukade inte sova på lan förr, men nu somnar jag ju alltid :O
Iallafall. Spelat typ hela tiden. Spelade bla. mot Morsan o dem på venten. Vi blev ju inte lite smått ägda eller så xD Haha. Jajja, så kan de också gå.
Några har stuckit, kommer nog tillbaka senare.

Orkar inte skriva så mycket faktiskt. Lat, jag vet :)

Ska nu spela pcw med Morsan, Linnea, Devil och Snegel =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0