diskade

Skola idag då, va ganska segt. På NO:on gjorde jag och Mirre inte så mycket, eller ah, vi gjorde ingenting alls. På SO:on så skulle vi göra några frågor som man kan vinna på, alla högstadie elever gör de, men vi blev diskade efter mindre än 2 minuter xD Den här gången va de Leo och Adnan som pratade, förra gången vi skulle göra de va de Kim som gick ut från klassrummet xP Lyckat. Så Marie (lärare) blev sur, så vi fick göra nutidsfrågor istället, fast 20 stycken den här gången -.- Brukar bara ha 13 st. Fick tillbaka Islam-provet som vi hade, fick G+ xD Haha, aja kan typ inget när de gäller religion.
På gympan va vi i Bagheera, ska igentligen vara där varje Onsdag, men detta va typ första eller andra gången vi va där i nian. Har haft simning m.m istället.
Hade fotboll, kan va ganska kul. Marren va bäst idag xD Så himla aktiv man kan vara. Va så jäkla trött idag, och Adnan tyckte nog jag va jobbig när jag berättade om mina svart hål/kaba stenen som jag har i ögonen xD Mitt o Antons sammarbete va bäst ^^
Direkt när jag kom hem gick jag ut med Ludde, han hade precis vaknat.
Så nu måste jag sätta mig o plugga till engelska-provet som vi har imon -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0