fest ikväll

Haha känns ändå lite konstigt att festa på en Söndag xD Men de är ju lov sen dagen efter. Eller ja, hela veckan efter.
Ska bli skoj, har aldrig festat med dem här som är nu ikväll. Bara typ 3-4 utav dem =D
Funderar på o gå in i duschen nu (marren har tjatat på mig ett tag nu) eller om jag ska göra de om en stund. Ska ju inte dra förräns senare.
Ska förbi Marren, sedan till till Azar, sen till Kvantum och sen tillbaka till Azar. Då har la typ dem andra kommit, blir ungefär 15 stycken ikväll.

Jajja, får la jumpa in i duschen nu o göra mig klar.

Kaaaanske skriver mer sen, men tror inte de. Får se.
Imon kommer jag nästan helt säkert skriva om kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0