fortsättning

Blir ungefär som en fortsättning i de här inlägget om dagen.

Vet inte riktig va klockan va när jag stack från festen. Somnade sedan runt... 05.00 tiden kanske? Inte en aning va klockan va, men den va la nåt sånt. Sket i cykeln, får hämta den imon eller nåt.
Aja, idag då: vi vaknade runt 13.30 tror jag. Käkade o lite sånt. Sedan åkte jag med mamma o handlade. När vi kom hem igen så fikade vi lite o pratade. När vi satt i bilen så stod klockan på 17.00 (då min träning började) men hade tydligen glömt o ställa tillbaka den en timma. Så jag tänkte de är ingen idé att dra ner till hallen för att bara kolla (hade inte tänkt att träna, orkade inte o hade sketa ont i huvudet). Men när jag då kom hem, så va den ju bara 16.00 Och när klockan va 16.50 kom Ayse till mig o frågade om jag skulle hänga med ner dit o kolla.
Men va helt slet då, va tvungen o duscha o sånt innan. Så jag kom ner när klockan va runt 17.30
Va tvungen att fixa lite andra grejer under den tiden också.
När jag kom ner så gjorde jag ingenting, bara satt o glodde xD När träningen va slut så körde jag Ayse, Björn o två till tjugoettan. Ayse vann den lilla skitungen, men jag vann ju andra gången :D
Ungefär 40 minuter senare så gick vi till Donken o käkade glass =D *yummie* Har inte ätit den glassen på sketa länge.
När vi va klara där så stack vi tillbaka till hallen o snackade lite med några. Gick sedan in i klubbrummet o körde hänga gubben xD Fast med namn tyup på ett sätt... ;) Kul va det iallafall.
Klockan va sedan 21.40 o det var dax att dra sig hem då. Prison Break som började 22.00 får man ju inte missa ;)
Satt o såg på den, gick ut Ludde, och nu sitter jag här. Har skickat alla fest bilder till en massa nu som ville ha dem. Annars inte gjort så mycket.
Har lust att sova nu, men ändå inte xD
Jajja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0