go morron!

Goooo morroooon goooo morroooon!

Känns som om jag har sovit skit länge, men har ju igentligen inte. Kanske bara känn så för att man har vridit tillbaka klockan 1 timma?
Inatt kom jag o tänka på skolan :O Allt skolarbete som ska vara inlämt veckan/veckorna efter lovet. Inte speciellt svåra arbeten, men mycket blir de.
Iallafall, vaknade med huvudvärk, men kan ana varför.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, snacka lite med Hanna inatt o hon frågade om vi skulle träffas. Får la se hur de blir. Måste hämta min cykel idag och sedan "klippa" upp min piercing i näsan. Den har typ fastnat, så jag ska klippa den på insidan och sedan sätta i en ny. Har sagt ganska länge att jag ska göra de, men idag måste jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0