gone in 60 seconds

Sitter här just nu o är sugen på nåt riktigt gott! Va nyss i köket o kollade va vi hade, men det var inget speciellt. Bara sånna dära vanliga saker x|
Skulle se på en film innan, men stängde av efter typ 30 minuter. Filmen, gone in 60 seconds, verkade inte bra. Brukar inte gilla såkallade "bil"-filmer. Skulle sedan se på World Trade Center, men den fanns tydligen inte med på skivan :O Konstigt, jag la ju in den där för några dagar sen ... :S Får ta o fixa de sen.
Just nu sitter 1408 i DVD:en pausad, hade tänkt o se den om en liten stund. Ska bara snacka klart med en person... ^^

Just de ja! Ringde Azar innan o snackade med henne i ungefär 40 minuter i telefjonken. Bra att det var mycket bättre med henne idag. Och att hon hade fått tillbaka de som "kom bort" på festen. Tur hade hon.
Hennes syrra hade tydligen inte vart så glad, men det va inte så farligt :)
Ljuset som Marren pajjade inne på deras toa hade hennes mamma märkt xD Men hon hade inte brytt sig :P

Jag och mamma pratade om att åka till Ge-Kås sen efter hon hade tränat som skulle runt bli 15.00 isånnafall. Men det var 1 timmas kö in dit så det orkade vi inte.
Ska träffa Hanna senare, efter hon hade kollat på tapeter :) Ska till stan o kolla upp lite grejer, sen kanske vi går till hallen eller nåt =) Trevligt trevligt.

Idag kommer två bra grejer på tv. Först Ugly Betty 20.00 på femman, sedan direkt efter kommer Desperate Housewives klockan 21.00 :D
Så på kvällen blir det sitta framför TV:en :)
Senare på kvällen/inatt tror jag nog att jag sla spela... eller hörde lite utav de innan.

Här kommer lite bilder på allt möjligt som jag nämt här ovan:

image94

image96

image97

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0