helgen

Mjo, som ni märker har jag inte hunnit/orkat skriva nånting i min blogg nu i helgen. Så jag tänkte göra de nu lite kort.

Igår (Lördag):

Gick upp runt 08.30 för Ayse ringde mig i Fredags kväll och undrade om vi kunde träffas innan matchen som började 12.00 (samling 11.00). Så hon kom hem till mig när klockan va 09.30 Ludde va vaken då så hon lekte med honom typ en halv timma, sedan drog vi till Hajen (hon skulle kolla present), snackade på vägen dit om lite saker.
Efter det gick vi till Fyndis för att kolla där mer. Det var bara en halvtimma kvar tills vi skulle samlas, och vi skulle inte hinna gå tillbaka till Hajen och sedan till hallen, så vi bestämde att hon gick dit, och jag skulle köpa lite grejer åt henne på Fyndis, och sedan mötas i hallen.
Hon kom ju lite senare dit. Innan uppvärmningen pratade jag lite med Don om spelet o så som vi skulle ha.
Värmde upp sen i en halv timma som vanligt. Sedan 12.00 va matchen igång. Vi mötte Falkenberg, har ju mött dem en gång innan fast det var bara träningsmatch då. Men nu va de ju i serien vi mötte dem.
Det va ju dem vi vann så mycket mot, och det gjorde vi den här gången med. Vann med 110 - 17 x) Inte nån spännande match precis. Men dem gjorde iallafall lite mer poäng än förra gången (dem gjorde då bara 4 poäng tror jag de va) Dem vann föresten en match på Halmstad med 1 poäng :P Haha, undra då hur dåliga Halmstad é xD Jajja.
Issa och Marre va ju riktigt heta på plan i början, gjorde många mål. Hela matchen gick bra för alla, och hela spelet. Vann alla 5 minuter (inte så svårt).
Efter matchen kom Henke dit, hade följe hem till mig sen. Han hade ju med sig sin data (den bärbara) eller ja, han kom med den i Fredags tror jag de va. Så vi satt vid den sen lite senare och gjorde lite töntiga test och spelade lite på den.
På kvällen så satte jag också ut min data i köket. Spelade lite pcw med dem andra i venten. Sedan frågade jag han om vi skulle spela men då somnade jag i soffan xD

Idag (Söndag):

Vaknade runt 11.00 tiden tror jag. Sov inte så himla länge. Käkade och sedan spelade pcw med typ samma som igår. Har inte gjort så mycket mer idag faktiskt, klockan är ju inte så mycket heller.
Har sett på repris från Desperate Housewives och pluggade lite medan han va i hallen. Dem hade match.
Senare vet jag inte vad jag ska göra. Borde plugga mer, har musik-prov imon som jag inte kan nånting på (seriöst). Så får la se hur de går. Dem andra niorna har redan gjort de, och dem fick välja om dem ville göra om samma prov om de tyckte/trodde att hade gått dåligt för dem på de :O Konstigt... så iallafall, då borde vi också få göra de ju. Så de är ju inga problem då igentligen :)

Kanske bloggar mer senare idag/ikväll, inte säkert, men man vet aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0