helt jävla off

Ni har blivit sådär konstiga igen,
som ni hart vart förr.
På de dära sättet jag aldrig har kommit på varför ni har blivit sånna,
eller hur de startade eller nåt.
Det har varat ett tag, sedan går de sakta tillbaka till vi 3 igen.
Men de är alltid ni två?
Jag förstår inte.
Men ändå så tror jag att jag har kommit på anledningen till den här gången.
Men den saken borde inte göra de såhär?
Varje gång känns de lika konstigt.
Precis som om att de aldrig kommer lösa sig,
men tillslut gör de det.
Visst är det bra.
Men den tiden det håller på, vill jag inte mer ska vara.
Jag vet inte vad jag ska göra...
eller jo!
En sak iallafall.
Sådana som ni är mot mig, ska jag vara mot er.
Helt jävla off.
Aldrig igen att jag ska lösa de,
eller ta tag i de först.
Är trött på sånt.
Precis som om ni igentligen inte bryr er.
De har alltid vart jag som har fått göra de.
Är det bara för att det är jag som alltid har vart den utsatta?
Ni skadas inte av de, men jag kanske gör de?
Ni tänker inte. Ni bara håller på.
Men den här gången är det inte min tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0