hemma igen

Sådär ja, nu är jag hemma från skolan. Efter joggingen hade vi ju NO-lektion, men satt mest o snackade om vad som skulle komma på provet o så fick vi ut grejer till de.
På matte-lektionen satt jag Marren och Azar i ett "grupprum", först jobbade vi ganska bra faktiskt, sedan började vi snacka. Körde sedan visk-leken xD Haha. Fan va kul de va :P Eller de va ju inte meningen att vi skulle köra den, utan de bara kom. Roligast va ju ändå när vi fick Apelviken till klister. Så likt va de.
Eller som när vi skulle räkna till 30 tyst för oss själva o sedan säga till när vi hade kommit till 30. När jag och Marren va på 40 så va Azar redan klar xD Tror deras iranska klocka går fortare än den svenska ;)
På engelskan fick vi tillbaka läsförståelsen, de gick inte bra för mig. Men de visst jag redan ^^
Efter det gjorde vi nån lek, skulle ha lappar i pannan o ja en massa, orkar inte förklara de.
Sedan slutade vi :) Sitter ju nu bara vid datan, som vanligt xD


Några bilder från engelska-lektionen

Bild 1: Agron, och ja, de är svårt att älska honom
bild 2: Anton xD
Bild 3: Adnan ^^

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0