idol 2007

De här med Idol... mycket som händer med det nu. Själv ser jag inte på de, men när man hör andra prata om de och läser vad som står om just Idol 2007 så är de ju helt sjukt.
Juryn vill ha ut Sam, men här om dagen va det Evelina som åkte. Hon är fjärde tjejen i rad som fick åka hem.

Fjärde idolen att entra scenen:

Evelina Sewerin

Låtval: Faith/George Michael

Tel: 099-414 04

Sms: Skicka Evelina till 72 400

Juryn säger:

Swartling: Du sjöng riktigt bra. Men när jag tittar på hela ditt framträdande, det andas Kikki Danielsson för mig. Och det är inte bra.

Kirshti: Du låter asbra, cool och super

Daniel: Du är jättebra. Försök att hålla dig på den här nivån.

Evelina ville inte kommentera Swartlings Kikki-liknelse:

- Jag vill ju vara mig själv, sa hon.


Artist nummer sex:
Sam Hagberth

Låtval: Nothing else matters/Metallica

Tel: 099-414 06

Sms: Skicka Sam till 72 400

Juryn säger:

Swartling: Du sjöng rent och väldigt starkt, men jag saknar trovärdighet. Det blev en lightversion av en kanonlåt.

Kirshti: Det blev lite sömnpiller.

Daniel: Jag undrar var Sam är. Du använder din röst på ett jättekonstigt sätt. Det här är en upplevelse jag gärna varit utan.

Det märks ju att juryn inte gillar Sam precis... ^^

Läs mer på: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/idol2007/

Alltid lite kul med skvaller o sånt ;) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0