inlåsta nycklar + musik

Min dag började inte speciellt bra. Cyklade till skolan, va där ca. 07.50 (börjar ju 08.00 varje dag) gick till skpået och så som vanligt för att ta ut mina engelska saker. Hade på mig min jacka då, och kläderna jag hade idag hade inga fickor, så som en vana la jag nycklarna i jackfickan, la in jackan i skåpet och låste (!!) 5 minuter senare fattade jag va ja hade gjort ^^ Inte första gången heller jag gör de :P Aja, inte alltid man kan tänka på allt ;)
Så under engelska lektionen ringde jag hem, och frågade pappa om han kunde åka o lämna extra nyckeln till mig. Den tidigaste rasten jag hade idag (och den enda förutom lunchen) va mellan 09.50 - 10.00 bestämde att han skulle stå vid busskuren med dem.
Marren och Azar hände med dit, fick 6 stycken nycklar utav honom. Han visste inte vilken jag skulle ha. Så vi tre gick tillbaka, till skåpen för vi började nästan dirket efter med SO. Märkte då att inte en enda av alla nycklar jag passade!
Så jag hade inga böcker eller nåt under nån lektion. Under lunch rasten gick vi 3 för att leta upp Sylve eller Herrman för att nån av dem skulle knipsa upp låset.
Hittade inte Sylve innan sista lektionen. Iallafall, fick upp de tillslut iallafall :) Haha. Bättre sen än aldrig.

Hade ju musik prov idag. Visste att jag inte skulle kunna nåt musikexempel, men skrev iallafall lite på dem. Kunde alla frågorna. På musikexemplerna kunde man få 15 poäng, och på frågorna sammanlagt 20 poäng. Så ja, kommer nog inte få IG på de. Skönt de.

På bildlektionen va de skit kul. De tyckte iallafall jag Marren och Azar. Jag och Azar höll på med Marren xD Eller ja, mot henne :P "NÄ?! BERÄTTA!" Haha xD
Har en bilduppgift som ska vara klar nästa vecka. Eller man ska vara klar med själva "lådorna" som man ska ha till kroppen eller vad man nu har valt att göra. Gör ju min insekt ^^ x) Håller på med benen o de nu, krångligt värre. Får bara hoppas på att jag hinner i tid med de.

Kommentarer
Postat av: Karin

tackar så mycket:)

2007-10-15 @ 16:24:30
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0