jadu

Kom hem för en liten stund sen från träningen. Slapp som alla andra Torsdagar ;) Värmde upp, blev sedan uppdelade. Ena gruppen tränade skott o lite sånt, den andra va med Don o körde spel. Bytte sedan efter halva tiden typ.
Allt gick la bra. Stack direkt hem, duschade o sånt.
Ska sedan se på ett program som vi har spelat in som började kl: 20.00 så får vänta typ 20 minuter nu innan jag kan se de :P
 
Med tanke på att spela in program.. blev så jävla irriterad på min bror igår. Det började ett program typ vid sju tiden som han lovade att spela in åt mig (va ju i Hammarkullen den tiden) men sedan när vi kom hem, så sa han att han iinte kunde med DVD:en och kunde därför inte spela in. Skit snack. De är ju typ alltid han som spelar in på den?
Iddi han är -.-

Aja, nu ikväll blir de ju de dära TV-programmet som jag sa, sedan ska jag försöka sova. Alltså bara ta de lungt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0