jogging

Vi gick upp idag runt 07.15 hade ställt larmet på tidigare men stängde bara av den o somnade om. Iallafall, började skolan med gympa, skulle ha jogging här i Brunnsbergsskogen, så har precis kommit därifrån. Gillar inte att jobba o sånt i skogen.
1. De är allmänt jobbigt.
2. De är tråkigt.
3.
Får bara ont i knäna.

Så jag har precis tagit en snabb dusch, måste vara tillbaka på skolan senast 09.20 för då börjar NO-lektionen.
Och sedan bara hem och slappa, kanske se film eller nåt. För nu äree Freeedaaaaag :D


Föresten, hann inte skriva så mycket igår. Förvånade mig själv att jag bara hade skrivit två inlägg på hela dagen, brukar ju vara runt fyra stycken. Kanske skriver nånting kort senare idag om igår, hinner inte nu, måste snart dra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0