kurri kurri

Hade träning en halv timma mindre idag, eller ja, vi har slutat med löpningen nu som vi hade en halv timma innan själva basket träningen började. Skönt att den är över. Gillar inte att springa i skogen o så, fast jag sprang ju inne (a) Fan, kom just på att vi ska springa slingan här i Brunnsbergsskogen på Fredag tror jag de va på gympan =/ Inte kul.
Jajja, tillbaka till basket träningen. Värmde upp i ca. 20 minuter, sedan gick vi igenom alla spel, PG, back, svart, 12:an m.m En himla massa Don har. Men dem är ändå ganska bra. Gillar mest 12:an med zoon-försvar :)
Jag och Marre snackade en del under träningen, eller vi skrattade mest xD Haha. Tänker inte säga åt vad ;)
Stack sedan hem, mamma var ute med Ludde så jag va med, därför de tog lite längre tid för att komma in i duschen o så än vanligt.
Nu sitter jag bara vid datan med en kurrande mage. Funderar på o ta nåt att äta, men finns inget jag är sugen på -.-
Ikväll vill jag lägga mig riktigt tidigt, helst nu på en gång, men ändå så vill jag inte de :P

Aja, ha en bra kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0