NO x 2

Började med no-prov idag på den lektionen då vi skulle ha haft gympa, alla nior skulle göra de samtidigt.
Gick inte speciellt bra, tror jag. Kändes inte så iallafall. Stack när man va klar. Direkt efter de så skulle vi ha NO igen, men gjorde nån lek istället. Va med Anna, Lisa och Calle. Vi vann ju såklart ;)
Den leken vet jag inte riktigt va den heter, den bokstaven de blir ska man komma på tex; en stad, en flod osv.
Och när vi kör den så blire alltid en massa gap typ xD Men läraren tog bort 4 poäng ifrån oss xP Bara för han kan ingenting.
Sedan på matten fick vi tillbaka dem prover, VG fick jag på de.
Efter det gjorde vi nån lek här med, men då skulle man vara två lag, och sedan tävla två o två åt gången mot varandra. Skulle typ kunna rita/förklara olika matte-grejer ;O Kan ingenting sånt typ ;)
Där förlorade de laget jag va med :P
Alla stannade sedan kvar o vi skulle prata om en grej ^^ Jajja.
Efter lunchen hade vi SO, tråkigt som vanligt. Men vi gjorde ju nutidskryss och de är ju bättre än dem vanliga lektionerna ^^ Och på engelskan va de också slappt, skulle fortsätta med våra Manga serier typ. Vi tre kom la inte så långt den här gången heller, men längre iaf ^^ ;)

Så hela skoldagen har vart sjukt slapp, typ ingen riktig lektion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0