på hal is

Träning idag då ja, började 18.30 och slutade 20.00 innan de satt jag bara och spelade lite Gun Game. Okej jag vet, jag är inte den bästa på de xD Men aja, ibland kan de faktiskt vara kul de med :)
Gick ner till hallen, snackade lite med Henke innan de. Sedan började träningen. Så jäkla slapp den träningen va.
Tränade ju med 93:orna... brukar bli slappare då xD Inget menat mot dem så, men de är sant :P
Gt ramlade typ och gjorde nånting med armen (såg inte riktigt) så hon spelade inte mer. Don hämtade en sån dära ispåse typ som hon kunde ha. Och den va för "kall" typ, eller jag vet inte vad man säger. Dem va hård, och den ska ju vara "mjuk" typ när man använder. Aja, ni som vet vad jag menar fattar säkert. Iallafall, så Jossi kastade den i golvet (ja, vi brukar göra så när de gäller dem :P) men de hände inte så mycket. Så skulle sen Ayse kasta den en gång, och efter de sa jag att hon inte skulle göra de igen för den blir snart mjuk, men hon lyssnade tydligen inte så hon gjorde de igen. Då gick den sönder o allt bara splaschades över golvet. Kom typ överallt. Och det är ju inte bara "is" i den, utan nånting annat. Då vart de ner på golvet med papper och torka upp allt. Aja sånt kan också hända xD Blev ingen påse för Gt. Bara de tog typ 10 minuter och efter de hade vi bara 10 minuter kvar på träningen -.-
Efter träningen sprang Lill Liri fram till mig o började tjöta o fråga en jäkla massa xD Haha, rolig är han men samtidigt jäkligt jobbig :P
Pratade med Henke också efter, han åkte ju bil hem, och jag går alltid. Så han tjötade om att jag skulle åka med (alltså att Kerstin kunde köra mig hem), men tyckte de igentligen va lite onödigt. Jag menar jag bor ju typ bara 10 minuter därifrån :P Iallafall, dem tyckte jag kunde åka med ändå, så tillslut gjorde jag de.
Duschade, och sedan satte mig vid datan.
Lyssnar just nu på musik o chattar lite på msn :)

Får se vad som händer ikväll, men måste få läst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0