sen blogg...

...med tanke på att jag vaknade ganska tidigt idag.
Började med att vaknade, eller mamma väckte mig med att ta upp Ludde i min säng när klockan va runt 08.00 tiden. Men när han sen hade gått så somnade jag om. Vaknade runt 10.30
Har sovit sjukt bra :) Himla skönt.
Tog mig en macka o ett glas nyponsoppa (nya favoriten), och åkte sedan med mamma ner till Hajen och så körde hon mig till stationen (skulle kolla tider). Kanske åker till Göteborg imon, isåfall kommer jag hem på Lördag igen.
Aja, när vi väl va hemma igen så hade vi glömt i köpa Veneziasoppa. Så jag gick ner till Hajen igen o köpte de :) Skit god é den. Länge sen jag åt den. Men ska ta o laga mig de nu :) Mer blogg kommer senare. Tjoohej :D

image101

Kommentarer
Postat av: Nina

vad gott :)

2007-10-31 @ 13:41:38
URL: http://ninablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0