sent

Jo jag har inte hunnit blogga förräns nu. Skrev ju lite i "smyg" när vi satt i grupprummet jag och Hanna :D
Hehe iallafall. Hade matteporv idag. A-delen va ganska lätt, och B-delen såklart svårare. Skrev inte på typ två uppgifter. Hade inte ens sett sånna i boken xD Haha aja.
Efter matteprovet gick jag o Anton till matsalen för att käka. Träffade Lill Liri på vägen dit. Eller han sprang efter mig. Fick en utskällning av han att jag inte pratar och svarar han så mycker längre xP Konstigt, han är ju bara för de mesta ivägen -.- Han skrek typ hela tiden; vafan håller du på med! De enda du gör é såhär (så visa han och menade att jag bara gick förbi han) o en massa. Jajja, orkar inre bry mig om honom :)
Jag o Anton snackade lite när vi käkade, gick sedan tillbaka till caféet. Vi satt sedan med Amalia, Ajet och Azar. Ingen kan vara mer korkad än Ajet... =| Synd om han nästan ^^
Efter de va de la SO, ganska lugn, fick tillbaka läxförhör och gjorde sedan nutidskryss. Ja o Amalia va bäst ;) 11 av 13 rätt xD
Sedan va de ju engelska, berättade i förra inläggen lite snabbt om de.

Slutade 13.10 kom hem så va Henke här. Han hade vart snäll o redan släpat ut min data till köket, kopplat in den o allt. Just de ja, lanet skulle ju igentligen vara hos Rasken, men blev ändrat så de blev här som vanligt ^^
Satte mig vid datan, vi spelade pcw. Gick ju inte bäst precis :P Aja, mer ikväll blire iallafall.

Tror inte de kommer bli så mycket bloggande nu i helgen. Gör inte de lika ofta när vi lanar. Men vi får se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0