sjukhus

Gick upp idag 07.30 för att åka till Halmstads sjukhus 08.15
Mamma va de som åkte med, satt bara o lyssnade på musik på vägen dit. Älskar att lyssna på musik när man åker bil xD Kom dit ca. 20 minuter innan vår tid. Men innan de, när skulle leta upp dit vi skulle tog de lite tid. Varje gång jag har vart där håller dem på att bygga om, man ska alltid gå in i olika ingångar o sånt. Är ju där varje åt o så. Gick in i "stora ingången" som de stiog på pappret, men tydligen så hade dem två stycken :O Så vi gick in i fel, frågade vart vi skulle. Va tvugna att gå igenom hela sjukhus, och de är ju inte litet heller.
När vi hittat till rätt ställe o skulle jag anmäla mig, så skulle man tydligen göra de på ett annat ställe. Gick tillbaka, gjorde de, gick tillbaka igen dit, och sedan va de klart iallafall.
Satte oss i väntrummet, det var då de va 20 minuter kvar till våran tid. Läste i min bok då. Va även försenat 15 minuter. Så fick läst lite iallafall.
Sedan va de min tur. Pratade om de gamla vanliga som alla andra gånger. Gick sedan o gjorde hörseltestet. Hade tydligen fått lite sämre hörsel på mitt opererade öra -.- Aja, hade inte förväntat mig nånting bättre heller.
Beställde sedan tid till en ansikts-röntgen (stavning? xD). Fick lite recept på nya grejer.
Ska även till våran på operationsrunda =/ Inte de roligaste precis. Kanske också sen ska operera om örat... har ju vart på tal om de förr, men de kommer iallafall i vår nu.

Åkte sedan hem, eller först åkte vi till Teknikmagasinet som ligger på vägen hem. Kollade efter några grejer, inte som jag ska ha men kanske två andra.
Stannade även vid SIA sen och köpte glass. Alltså sånna större paket-glass-grejer eller va man kan kalla dem xD Brukade köpa där förr, men inte gjort de nu på ett tag.
Va hemma runt 12.00 tiden igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0