skämt

"Ett medelålders par, som efter en kall vinter längtade till värmen, bestämde sig för att åka söderut och bo påimage612 det hotell där de tillbringat bröllopsnatten 30 år tidigare. Mannen, som varit på tjänsteresa, kom till hotellet någon dag före hustrun. När han checkat in upptäckte han att hotellrummet hade dator, så han bestämde sig för att skcka ett e-post till hustrun. Tyvärr blev det en bokstav fel i e-postadressen, så meddelandet hamnade i stället hos en prästänka som just kommit hem från sin mans begravning. Sonen fann henne avsvimmad framför datorskärmen och läste...
- Till min älskade hustru! Jag har just kommit fram. Jag vet att du är förvånad att höra ifrån mig. De har datorer här numera och man tillåts skicka mejl till nära och kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. PS. Det är verkligen varmt här nere!"


Va tyckte ni om den? xD Kanske va ganska dålig... men ja tyckte den va bra xD
Inte alltid alla gillar samma skämt har jag börjat märka.. ;)
Som Hanna när jag frågade henne dehär;
Jag: Va är de för likhet mellan Liseberg och Grönalund?
Hanna: Jag vet inte...
Jag: Båda ligger i olika städer!
Hanna: ...

Hon tyckte inte alls den va bra. Jag hörde den från Sebbe, han verkade iallafall tycka om den xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0