skola och en rulle + bulle

Idag i skolan hade ju de dära engelska provet jag har snackat om, så jävla mykcet man skulle kunna till detta. Dem andra niorna hade redan haft deras prov, och de va samma som vi skulle ha. Så dumma är lärarna att vi ska göra exakt samma, då går man ju bara o frågar vad som kom med på de x) Alla sa att de va skit lätt så jag tänkte då behövde jag inte läsa på de på rasten eller nåt.
Hade de sista lektionen, de gick la ganska bra. Men ska inte säga för mycket ifall ifall :)
På slöjden gjorde jag klart mina byxor xD Typ femte paret jag gör så länge jag gått i sy slöjd.
Jajja. Bara för att vi försov oss i morse så körde mamma mig till skolan, och så hämtade hon mig efter. Åkte direkt till stan för att hon skulle lämna in någon film rulle eller nåt. Gick runt lite med Ludde så länge. Åkte sedan hem. Sitter nu framför datan med en bulle o yoghurt, YUMMIE! :D

Idag slipper jag plugga, gött. Nästa prov vi har är nog på Fredag nästa vecka, matte. Men ska försöka läsa lite sen i boken.
Ska ner till hallen senare, o sen vet jag inte vad jag ska göra mer idag. Får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0