skolan =|

Helt okej idag va de. Gick upp tidigar än andra, kaffe fick de bli till frukost. Mamma skjutsade mig till skolan idag. Hade aldrig orkat cykla -.- Men igentligen va de för att jag inte hittade mina nycklar.
Kom till skolan, kom precis i tid. Började med svenska. Håller på med "eget arbete" typ. Eller man ska skriva om en författare man valt. eller jag tror de va svenska vi började med :O Kommer inte ihåg.
Jaja skit i de nu. Sedan va la alla lektioner som vanligt. På SO:on kollade vi på film, slappt.
Lunchrasten va skoj ^^ Satt i bibblan med en Marren o en massa från en annan klass.
Satt o snackade om när vi gick i samma klass, och när vi hade två stycken i våran klass (dem slutade för länge sen) Så jäkla kul xD Knäckte oss.
Fick tillbaka en hemkunskapsgrej. VG blev de på de.

Efter skolan så såg jag på Prison Break. Inspelat från igår, Henke va ju här så kollade inte så mycket. Efter det somnade jag. Vaknade en timma senare, satte mig vid datan, började på en pcw men klarade inte av att stanna.
Men kom in igen lite senare.. spelade en annan då.
Nu sitter jag bara här o ugglar typ x) Pratar med Tim på msn, funderar på o skriva min recension nu.
Eller ja, nu måste jag göra de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0