skratt och bråk

Hade ju träning idag som började klockan 17.00 kom dit o så som vanligt. Gjorde de gamla vanliga, gjorde en eller två nya grejer. Inte speciellt krångliga. Har nu två övningar/spel som är döpta efter en av killarnas tränade :D En heter Jens (som hans förnamn) och en som heter Hååg xD (som hans efternamn). I förra säsongen hade vi ett inkast spel som hette Rune :P Han som typ har hallen heter så. Så påhittiga vi är i laget, ellerhur? ;)
Efter träningen kollade jag på killarnas som började direkt efter. Pratade lite Jennifer om ett bråk som startade för länge sen, men som fortfarande håller på... och sedan pratade jag med Gt om "du vet vem" ;D Haha! Som jag och Jennifer skrattade åt henne asså!
När killarnas träning va slut så skulle vi gå. "Pratade" en snabbis med Henke, sedamn skjutsade Jennifer mig en bit. Resten fick jag gå :P Ska ju inte åt samma håll sen.
Kom hem, duschade och sedan tog mig en macka om nu sitter jag här :) Pratar med några på msn, annars gör jag inte alls mycket.
Får se vad som händer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0