slappis

Hela skoldagen va ändå ganska slapp idag. Började med att göra läsfårståelse provet om man kan kalla de så? Och de va inte lätt kan ja säga :S Shit.. många som tyckte de va svårt. Och jag som inte brukar få speciellt bra på sånna som är mycket lättare ön den här xD Haha aja får la se hur de går. Och på Torsdag ska vi ha den "skriftliga" delen av provet, och grammatiken = / inget som é kul precis.
Efter engelskan hade vi SO, men då gjorde vi bara nutidskryss, direkt efter de skulle vi till Teater Halland för att kolla på Korripirri tror ja den hette. Den har premiär på Onsdag typ, så va dem första som såg den xD Den va faktiskt ganska rolig, brukar inte gillar sånt igentligen, men denna va helt okej :P
Cyklade sedan tillbaka, hade då en timmas lunch rast. Fick gratis varm-oboy utav cafeé tanten xD
Sedan hade vi bara en lektion kvar, språk. Satt med Ayse, pratade typ bara och skickade över lite bilder från mobilerna. Läraren brydde sig inte så varför inte gör nånting sånt istället för att jobba? :D

Efter skolan åkte jag med mamma till Hajen och sedan till Apoteket. När ja kom hem satte jag mig vid, som jag gör nu med xD Ayse kommer la hit snart nån gång, ska lämna in hennes cykel igen och sedan ska vi till Hallen. Har träning idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0