småungar krypandes i skogen

Just de ja. Innan när jag var ute med Ludde så gick jag här vid skogen/slingan. Så när jag gick på asfalten på vägen upp mot slingan så ser jag två småungar, runt 5 års åldern kanske. Har ingen aning. Iallafall, dem två killarnade sprang först mot de hållet där jag va, sedan slängde sig på marken :O
Jag gick vidare, alltså åt samma håll där dem va för jag skulle ju ditåt, då reste dem sig upp och sprang o gömde sig bakom varsitt träd. När vi började närma oss varandra, då jag precis skulle svänga av in till slingan så gick vi bara förbi varandra som ingenting.
När jag och Ludde hade gått en bit och skulle vända tillbaka hem, då hade tydligen dem två ungarna också vänt så vi kom mot varandra igen. Så precis när vi va jämte varandra på vägen så stannade dem o frågade: varför springer han sådär? (dem menade Ludde) så svarade jag: han vill väl hälsa på er.
Så satte dem två sig ner på asfalten o började klappa honom o tyckte han va jätte snäll. Då sa den ena pojken: om han är snäll tillbaka så är man snäll tillbaka! Haha, han sa nog lite fel då xD
Aja, sedan när ja va på väg hem så vände jag mig o bara tittade bak, då låg dem på marken båda två igen :O
Såg helt konstigt ut xD

Jajja, inte alltid man träffar på sånna i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0