stan + fler

Mötte Hanna innan vid Kvantum, åkte sedan till Färghuset för att kolla tapeter, och sedan vidare till FärgTeamet. Vissa tapeter ser ju helt.. äh jag vet inte vad. Men fattar inte varför vissa köper sånna.
Åkte tillbaka till stan. Gick runt o kollade. Gick in på Claudell för att jag skulle köpa en ny piercing till näsan. Min har ju fastnat så idag ska jag "klippa" upp den (alltså piercingen, inte näsan som Marren trodde) och byta till den jag har köpt. Den är typ likadan, fast den jag har i nu är blå, och jag köpte en silvrig.
Gick in i Galerian, kollade affärerna där. När vi va på väg genom torget så träffade vi Marren och Azar. Gick vidare med dem sen upp till Gt.
När vi kom tillbaka till Galerian så tittade jag en gång till på tröja, eller ah en stickad. Provade den o bestämde mig för att köpa den ^^
När klockan va runt 18.00 så stack vi hem. Hade följe med Marren till Brunna.




Ikväll ska jag ju se på dem två programmen som jag nämde i förra inlägget.
Måste först klippa piercingen :O Läskigt ;) Skriver sen om hur de gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0