tandläkarbesök

Va ju hos tandläkaren innan. Hade tid 16.30 men så ringde dem mig 16.00 o frågade om jag kunde komma tidigare. Det gick ju, åkte dit så kollade dem o så som vanligt. Inga hål, ingenting :) Har aldrig haft de heller ^^ Jag klarar mig fint när de gäller de :P
Sedan så fick jag med mig Soft-Picks hem, baha dem gör ont att använda :O Men det sägs att dem är bättre än tandtråd iallafall.

Ska nog gå o träna idag, börjar 18.30 till 20.30 Känns som om jag inte har tränat på jätte länge :O
Ska nog också ta o skaffa mig ett sånt medlemskort på Friskis o Svettis. För oss som är medlemmar i Varbergs Basket får ett helt år för bara 1000 kr :D Ganska billigt ju. Går nog dit imon isåfall.

Kommentarer
Postat av: Sabor

Usch för tandläkare ;(

2007-11-01 @ 11:33:50
URL: http://sabor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0