tider och klockan

Vet ni vad jag tänkt på nu? Att när jag skriver i min blogg, skriver jag mycket med tider.
Eller ja, jag skriver ofta tiden på tex: när jag gjorde en sak, när någon kom till mig, när jag blev klar med nåt, hur lång tid nånting tog, hur länge jag pratade med nån i telefjonken och en massa mer!
Tycker ni de är störande eller nåt? :O Isåfall ska jag försöka sluta med de xD Eller iallafall kanske dra ner lite på de. Har märkt nu de senaste att det har blivit mer o mer sånt :O Haha, aja men sån är la jag.
Det är som när jag nånstans, hemma eller i skolan, var som helst, så måste jag alltid ha koll på tiden. Spelar ingen roll om ja inte ska göra nånting på flera timmar eller om 5 minuter. Jag bara måste.
Som när jag sitter hemma, så kanske jag inte har en klocka i närheten, så frågar jag alltid nån annan ju, dem här hemma tycker att jag frågar de för ofta. De kanske jag gör också. Gör ju de ca. var 10:onde minut ;$
Dem i skolan tycker också att jag tjötar för mycket om tider o klockan xD
Måste försöka sluta med de! De är nog nåt fel på mig :D


image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0