träna + ont i halsen = ...

Inte alls bra!
Trodde fan att ja skulle ramla ihop xD Haha, ne kanske inte. Men hade verkligen skit ont i halsen. Och det blir ju värre när man springer o så. Men tränade ändå. Är sån, har jag väl vart dem första 20 minuterna på träningen, kan jag lika gärna vara med resten av tiden xD Så träningen för mig va la... mja sådär.
Tränade tillsammans med 93:orna idag ju, så vi kan inte köra de vi brukar. Börjar inte ens då med samma uppvärmingen. Men nästan. Dribblade, jump-stop, akta rygg och lite sånt smått o gott.
Efter det så sköt vi ganska mycket, 3 poängare och lay up för de mesta.
Tränade sedan på tolv och svart. Sedan va träningen slut. Mamma kom o hämtade mig med bilen, så jag kom hem ganska snabbt.
Duschade o så. Efter det så har jag hunnit göra så mycket, bara suttit vid datan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0