träning

Ja, som jag nämde innan så kom Ayse till mig, lämnade hennes cykel, men den blev färdig på typ 2 minuter så hon fick den direkt :P Stack till Hallen, fick låsa upp för Don hade tydligen inte kommit än, inte heller Camilla. Så träningen blev typ 10 minuter sen, men de brukar den bli på Måndagar. Så Måndags träningen är inte så himla jobbig xD Gjorde de gamla vanliga typ, uppställningarna o så.
Efter träningen snackade jag lite med Henke, sedan va jag tvungen o dra för mamma väntade ute med Ludde så hade hon bil också. När jag kom hem så duschade jag (självklart), bråkade lite med min bror och just nu lovade jag mamma att laga maten för hon skulle ut med Ludde. Så går mest till o från datan.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på kväll, är ju lediga imon o så :) Så jäkla gött de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0