trött och bio

Idag när jag skulle gå upp va ja skit trött, ville bara sova mer. Men vissa här börjar ju inte lika tidigt o kan sova fan nästan hela dan ^^ Okej, inte hela, men några timmar längre iallafall. Bättre än ingenting.
Men idag va de ändå en slapp dag. Började med NO, gjorde lite på målen inför provet, men lektionen va bara 40 minuter. Skulle igentligen vara 1 timma, men vi skulle på skolbio kl: 09.15 så ja, därför fick vi sluta tidigare.
Såg Ciao Bella. Den va la okej. Orkar inte bry mig så mycket om filmerna o så när de gäller skolan.
Azar kände sig hemma för första gången inne på en svensk bio ;) Ne men jag skojade med henne o sa; det här är la första gången du känner dig hemma på en svensk bio bara för att de är iranier på bild! Hon är ju iranie :P
Träffade äve Tim på stan :) Wie :D
Iallafall, när vi kom tillbaka till skolan hade vi lunch, i ca. 1 timma, gympan på Bagheera började 12.10
Hade innebandy. Kul de va de faktiskt :P Inte själva sporten så, men de blev kul. Ja, Azar och Amalia va bäst ^^ ;)
Slutade 13.10 idag. Har ju nära hem fårn Bagheera också ju, tar ju typ bara 5.10 minuter att gå.
Kom hem, duschade, gick ut med Ludde, satte mig vid datan och fixade några filmer som jag hade fått från Henke. Jag ser aldrig på filmerna när de inte är svensk text (jag vet, kanske konstigt men sån är jag), han sa att de va de på dem, men när ja skulle sätta på så fanns de inte alls någon text ^^ x|
Så fick leta igenom en massa, och tog några andra där de va text med.
Så nu blire slöa framför TV:en :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0