uppätna strumpor

Ja, uppätna strumpor gillar vi, ellerhur?!
Fan vad jag blir irriterad på Ludde ibland, när han har sina små "anfall" typ xD Idag tog han sönder mina enda hel svarta strumpor -.- Och gjort hål i mina byxor. Haha kanske låter töntigt men de är irriterande och jobbigt x)
Och han tror han kan skälla, men icke, de kan han inte. De är bara vad han tror. Han låter som en gris. Ja, en gris. De är sant! Ni kanske tror jag sitter o skriver gris för att de låter roligt, men han låter precis som en.
Igår när jag va ute med han, frågade några av grannarna (på skoj) -Är det en gris ni har köpt? Trodde de va en hund! xD Aja, så kan de ju också vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0