45 minuter "sen"

Ja, hela dagen började med att vi här hemma försov oss. Mitt larm på mobilen kan inte använda för man hör inte de fastän jag har på högsta volym. Min bror började senare så han hade ställt sitt larm vid 09.00 tiden, och mamma hörde la tydligen inte sina 3 larm :O Så jag vaknade när klockan va 07.40 o jag började 08.00 *stressigt,stressigt) men jag hann ändå :)
Började med Biologi, hade läxa i de men hade inget läxförhör typ.
På samlingen fick vi reda på ganska många saker vi ska göra om nån/nåra veckor. Det va om Göteborg, Studiebesök på 4 stycken ställen, när vi ska prata om vad vi vill gå för linje o en massa annat. Gött o massa sånt, slipper ju en hel del lektioner ;)
Under en rast vi hade idag satt vi i caféet, jag, Marren, Azar, Anton, Leo och Gabbe. Haha fan va kul de va :P Skrattade en hel del åt bara småsaker typ. Anton va ju go när jag
På slöjden pratade jag en massa med Ayse, sedan kom Liri också så snackade vi alla om lite saker...
Hade en lektion till sen, Engelska. Den va la ganska rolig. Gjorde en grej som vi inte har gjort förutom (tror jag). Hade läxa till idag i de med, men hade inget riktigt läxför i de här heller.

Slutade sen, cyklade hem direkt, o mamma skulle gå o träna så jag måste ha koll på Ludde hela tiden.
Bara de här inlägget tog 1 timma o skriva bara för att jag måste kolla han hela tiden. Hoppas han däckar snart så att jag kan sätta mig o plugga lite inför provet som vi har imon -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0