bara vill

Va på träningen innan. Jag är ju inte med ute o springer så jag sprang därinne i samma hall som 93:orna precis som förra gången. När jag va klar innan dem andra hade kommit satt ja o pratade med Ayse och Don om lite olika spel o så. När dem andra kom gick vi in till hallen. Körde typ de gamla vanliga. Alla fick springa idioten 2 ggr bara för att bollen nuddade golvet. Igentligen skulle vi har sprungit många fler gånger, men Don va schysst idag :P
Gjorde nån ny sak tror jag, och gick igenom allt gammalt.
Äntligen får vi spela zoon-försvar, eller ja, i serien börjar vi med de. Den börjar ju nästa vecka. Första matchen är mot Lerum.

Gick hem direkt, försökte skynda mig lite med att duscha o göra iordning, skulle se ett program som började 21.00 och träningen slutade 20.30 men är snabb som jag så hinner man ;) Maha.

Pratade även med Ayse på träningen. Hon berättade en sak som aldrig skulle vilja höra igen :O Devlis.. Men aja, nu är ju läget som de är. Får se vad som händer.

Efter programet fick Ludde typ... överskottsenergi :O Haha om man kan kalla de på hundar med. Sprang bara runt i hela lägenheten. In,över, ut, under på och i allting som bara fanns.
Han är rädd för katter :O Han är knas.

Just nu vill jag bara SOVA, är skit trött. Ska lägga mig snart. Men skulle igentligen behöva få läst lite i min bok som är till recensionen =/ Boken é skit bra, men hinner/orkar aldrig läsa.

Aja, får se...Tuudiliidooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0