bilddagboken

Satt och läste i bilddagbokens forum/trådar nyss.
Hittade lite knasiga saker.
Som tex de här;

min flickvän o jag :(

hjälp mig! på något lustigt vis lyckades jag försvinna från min flickväns vänner-lista men hon finns kvar på min.  Vi har provat allt och det går bara inte att få in mig på hennes lista igen, hon kan inte bevaka mig och hon kan inte bli vän med mig! har provat att ta bort henne från min lista och sedan lägga till henne igen men jag dyker inte upp på hennes lista ändå.


En kille hade skickat in de och ville ha svar, de han fick va;


"Känn dissen :<"
"skaffa ny flickvän"
"Älskar ni varandra mindre nu bara för att ni inte är på varandras vännerlistor? :' ( </3"


Även därifrån (bdb) kan man få bra svar xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0