dagen hittils

Vaknade, satte mig vid datan nästan direkt :O Klädde mig osv och sedan cyklade till skolan. Började cykla lite sent så på vägen dit va jag tvungen att sms:a Marren o fråga vad vi hade första lektionen så jag kunde gå dit driekt. Hade gympa, Multiboll. De va ändå ganska kul. Förutom att spela fotboll ensam med Adnan och Ablin i laget :O Divor xD så dåligt é jag faktiskt inte på fotboll, spelade för ett tag sen i mer än 3 år xD Höhö. Aja, annars va de ganska kul. På SO: on hade vi läxförhör -.- Gillar inte de xD Tror inte många gör de heller. Gick ändå bra, fick tillbaka de samma lektion. Slutade 13.10 idag, ganska tidigt. När vi skulle cykla hem började de regna riktigt mycket, typiskt.

När jag kom hem så satt jag på datan igen, sedan packade saker till sen. Åh, jag vill spela nu xD Matcherna är ju de bästa :P Speciellt när de är cup o sånt.

Vänta... mamma ropar på mig att hag måste ställa ner cykeln i källaren -.- Brb en stund.
Tillbaka. Haha fan va dum jag va nu kom jag på! De va ju ingen idé att skriva "brb".
Ni vet ju ändå inte om jag går ifrån datan en stund eller inte xP Aja, så bra kan jag också vara ibland.


Bara för att de är Borås Open i helgen, så lägger jag ut bilder på mig under några matcher xD
Jag vet, dem är tråkiga och igentligen onödiga, men du blire såhär :P

         
       


Haha så himla nödigt xD Vissa bilder ser helt knäppa ut, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0