dagen

Började med skola, verkligen segt o upp. Först har de vart Söndag, veckans tråkigaste dag, och sedan Måndag, veckans segaste dag. Aja iallafall, vi reda på en del prov och läxor vi ska ha nu dem närmaste veckorna, verkligen för mycket -.-
Sedan kom vi på att vi hade skoljoggen idag. Inget kul precis... Så efter vi hade vart uppe i maten stack jag o Azar hem till mig en stund, sedan cyklade vi direkt till Nöjesparken. Skulle vara aktiva i 1 timma va de sagt. Men hur många genvägar finns de inte i den skogen? xD Haha. Typ alla fuskade.
Jajja, hade lärarna förväntat sig att alla skulle slingan? Äh.
När jag kom hem gick jag ut med Ludde en liten stund, sedan satt jag mig vid datan. Ringde Ayse, pratade lite, och bestämde att hon skulle komma till mig innan träningen. Vi gick först till.. ehum.. kommer inte ihåg va den dära cykel affären hette den som ligger nere vid Jysk? x) Hon skulle lämna in sin cykel för stödet tydligen, som hon hade med sig i väskan :D Bra där.
Gick sedan till Hallen, va ingen där än ;S Ändå va de bara 15 minuter kvar till träningen skulle börja. Alla kom typ samma gång... men innan träningen pratade jag o Ayse om en massa. Uh...
Träningen va helt okej, inte alls jobbig, fastän jag inte har tränat på en vecka.
Har match i helgen hemma mot Kullavik. Kommer nog gå bra faktiskt, eller deär vad jag tror :P
Mamma kom med Ludde till hallen när vi slutade, hon pratade en stund med Dan, sedan gick vi hem.
Och nu sitter jag bara vid datan, vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Bara ta de lungt typ... och sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0