de va de fan värt

Spottar åt ditt håll. Du betyder noll.
Du har ingenting, borde skaffa dig nånting som är värt att leva för.
Alla kan se, du är en sån som tar utan att ge.
Allt jag hörde om dig va en massa gnäll,
du borde vakna upp & inse sanningen snart.
Skrattat åt hur patetisk du är, sättet du pratar & kläderna du bär.
Ditt liv är en fantasi, du låtsas vara någon du aldrig kommer bli. 
Du tror du är en som alla tjejer vill ha, men det finns ingenting hos dig som är,
ja, inte ens är okej.
Du snackar om tillit och såna grejer, men förblir alltid en usel player.
Tror att du är bäst, låtsas vara rik, men snackar bara massa skit.
Har lärt mig dina lögner och svek, du kan inte skilja på verklighet & fantasi.
Egentligen du vet, att du inte är nånting.
Spelar kaxig och tuff,
men när de väl gäller så vågar du ingenting.
Har lärt mig att se,
att sådana som dig har ingenting att ge.
Fan vad du sårade mig.
Trodde du att jag skulle förbli stum?
Trodde du verkligen de?
Önskar att jag förstått tidigare,
men jag plockade upp mina bitar och gick vidare.
Det va svårt i början,
men de va de fan värt!

Tro inte på den som ser dig i ögonen och säger: Jag älskar dig.
Utan på den som fäller en tår och säger: Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0