hemma från matchen

Började med att gå i spö regnet ner till Bagheera. Och ja, de regnade verkligen :O Don stod utanför hallen, så jag o han stog där och snackade lite. När alla hade kommit skulle vi åka. Jag, Ayse och Don åkte i Mirres bil. Efter typ halva vägen va vi ganska trötta, satt bara o hängde i bilen xD Fick reda på utav Don att vi inte får spela zoon-försvar i den här cupen :O Dåligt. Och vi har ju tränat på de ganska mycket nu, men aja, lönar sig sen när serien börjar, för där får vi spela de.

Aja, började ju med att vi värmde upp som vanligt. Just de ja, när vi skulle byta om till match-dräkterna blev de lite knasigt. Men de ordnade sig tillslut och jag får ha mitt nummer hela helgen :) 9! Efter uppvärmningen gick vi igenom taktik o sånt. Började med dem gamla vanliga o så. Matchen va jämn hela början, men sedan tappade vi lite. Men tog igen de inte så långt efter. Efter två peridoder, hade inte jag, Marre och Ayse fått spela nånting. Men vi tänkte vi kommer la in lite senare. Vi trodde ju att Don skulle vara som Mathias när de gällde spelet o sånt, för de hade dem båda sagt (?). Men så va de tydligen inte. Vi tre fick inte spela en enda minut på hela matchen! Vi ville inte heller då gå med in på planen o tacka, men han sa tt vi skulle göra de ändå. Men när hela laget samlades för han ville prata med oss så sa han bland annat; jag vet att alla inte fick spela idag, men jag kan inte garantera att alla får de heller. Isåfall borde han ju fan int tagit med så många heller :O Men aja, nu är de ju försent. Så jag och Ayse åkte med Marre hem istället, för vi skulle slippa vänta på dem som skulle duscha. Marres pappa gick för att prata med han men då sa han annat; det va inte meningen att de skulle bli så. Den sämsta bortförklaringen jag har hört -.- Men vi åkte hem direkt.

Imon har vi ju två matcher, och det va redan bestämt att Marre skulle stå över den. Ayse vill nu inte heller spela imon för de som hände idag. Visst, det fattar man ju. Så hon skulle ringa Don och berätta. Men jag vet inte hur jag vill göra... blir nog att jag åker med ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0