hemma från skolan

Va så jäkla seg med att upp idag, men Ludde väckte mig x) Han kom till sängen, mamma lyfta upp han så han bara hoppade o slickade mitt ansikte hela tiden. Vem vaknar inte utav de?
Bytte om, bloggade lite innan ju, sedan gjorde mig iordning o stack till skolan. Började med en seg lektion.
Mat rasten va änåd ganska rolig idag. Alltid när de regnar så är alla så himla "vilda" i caféet, och när de är sol så sitter alla bara tysta ;O Borde igentligen vara tvärtom. Satt med Hasan, Gabbe, Kenan o en massa andra. Skulle köra armbrytning och självklart vann ju jag ;) Haha, aä jag skyllde på att jag hade muskelinflammation, precis som Tim alltid säger ;)
Jag o Amalia hade ju väldigt kul med Hasan också xD Med bordet.
Efter lunchen hade vi bara en lektion kvar på dagen, Hemkunskap. I en timma. Brukar gå jätte segt men de gjorde inte deden här gången. Skulle börja med ett nytt arbete. De är inte lite heller :S Bara de man ska bara står på 8 sidor... yippie. Nej, inte alls kul. Men kanske är de sen när man kommer igång med de. Ska ju vara inlämnat 5 December så de är ju ett kvar tills dess.
På svensk-engelskan hjälpte jag Ayse med hennes HK-läxa som inte hon va färdig med än. Vi hade fått likadan som jag redan hade gjort (går inte i samma klass ju). Jobbade även med Albin där med SO som vi har prov på på Fredag. Islam... usch. Gillar inte religion alls.

Nu klockan 14.00 ska jag möta Azar, sedan ska vi stan. Har inte vart där på ett tag nu ju, så kanske är dax. Vet vad jag vill ha/behöver, så får la se om jag hittar de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0