igår kväll

Jag nämde ju att jag skulle möta Marren på stationen 19.20 men så ringer hon mig 18.20 o säger att hon är på stationen. Säger till henne att hon sa 19.20 till mig, hon hade tydligen kollat helt fel på klockan ;O Hon ringde när jag satt o spelade pcw, så jag gick ut när klockan va runt 19.50 mötte henne vid Brunnsbergskolan, som vanlig. Gick runt o snackade, flummigt blev de som vanligt. 
Gick sedan till Hajen som inte heller är så ovanligt för oss. Köpte varsin pucko. Dem é så himla goa :D
Vi gick o snackade om W&W, då vi träffade Wille och Einar och några till men kommer inte ihåg namnen på dem ;$ En kille vi träffade då på stan med dem, som tydligen hette Kim, eller sanningen kom fram för några dagar sen (!!) att han inte alls hette Kim utan Jesper eller nåt xD Haha, och alla har nu gått runt och sagt Kim :D
Och jag hade inte heller en aning om att Wille och Einar va bröder, och de säger Marren till mig igår att dem är. Nog därför dem é så lika...?

När klockan va runt 20.15 tiden gick vi hem till mig, då träffade Marren Ludde för första gången. Tog mig lite o äta då, sedan gick vi ut en liten stund med han. När Marren hade gått hem så kom Henke, pratade o lekte en del med hunden ^^ Sedan skulle Henke hjälpa mig med att installera ett program på datan, men de gick ju inte speciellt bra om man säger så ;O
När Henke skulle gå, klockan va la runt 23.30 tiden, skulle Ludde ut igen. Haha, en rolig stund va de faktiskt då ^.^ Mer säger jag inte :)

Ja, de va la gårdagen de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0