kom ihåg

I been walkin´ the streets at night
Just tryin´ to get it right
Hard to see with so many around
You know I don´t like
Being stuck in the crowd
And the streets don´t change
But baby, the name
I ain´t got time for the game

Jag vet att jag har sagt de förr,
och nu säger jag de igen;
en gång till och jag vet inte vad.
Det va tydligen du som gjorde fel,
inte nån annan.
Jag trodde på de du sa... fan också.
Men sedan fick jag reda på sanningen.
Jag sa aldrig de till dig,
och de är nånting jag ångrar.
Tänk på att, med lögner kan man kanske ta sig framåt i livet,
men man kan aldrig vända tillbaka.
Nu är de upp till dig,
fortsätta med dina lögner eller berätta sanningen.
Gör de du tycker är bäst,
men räkna isåfall inte med nånting tillbaka.
Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen - kom ihåg.


Kommentarer
Postat av: jennie

Gumman <3

2007-09-09 @ 19:34:52
URL: http://jenkaflenkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0