ludde

Va i skolan idag, fastän de känns lite onödigt att gå dit bara en fredag, och inte nån utav dem andra dagarna. Jajja, hade missat en del, men inte så mycket som jag hade trott faktiskt :O Va bara tvungen att skriva av lite, inte speciellt.

Direkt när jag kom hem så åkte jag, pappa o Mackan till mammas jobb för att hämta upp henne, skulle åka till Tollered för att hämta Ludde (hunden) när vi kom dit så hade dem precis badat han o massa. Köpte grejer till honom, tex; koppel, stängsel, mat i lite sånt. När vi skulle åka hem tyckte jag synd om honom :O Han är bara 8 veckor gammal och har ju aldrig vart ifrån sina syskon eller nåt =| Jajja, efter att han hade lugnat ner sig så  somnade han. Direkt när vi kom hem så va han tvungen att gå ut, han ska ju ut varje timma. Vet inte hur många gånger jag redan vart ute med han ;O

Aja, världens sötaste o finaste é han iallafall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0