plugga + träna

Efter Ludde äntligen hade somnat på satt jag mig o pluggade typ 1 timme, sen kom mamma o vi pratade om lite saker. Sedan va de dax att dra sig ner till hallen. Ayse kom efter typ halva vägen så vi hade följe en bit.
Träningen va inte så himla jobbig idag faktiskt. Gjorde lite annat nu när 93:orna tränade med oss också.
Efter träningen skulle man välja ett nummer som man ska ha på matcherna.
Sedan stack jag hem.
Mötte två stycken på vägen hem... sedan kom mamma.

Duschade o allt de där, och nu sitter jag bara vid datan -.-
Funderar på om jag ska plugga lite till?
Äh nej, jag struntar i de, orkar inte de.
Vill bara lägga mig o sova o inte mer vakna -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0