raggarbasket

Gick upp 09.30 idag, och Ayse kom hem till mig 10.00 (visste inte att hon skulle komma) för hon ville att jag skulle följa med henne när hon o några till skulle träna småttingarna. Men jag va inte färdig, så jag stack ner direkt när jag var klar. Kollade på dem lite, sen när Gt kom så gick vi o bytte om till matchkläderna.
Sedan skulle alla samlas uppe i klubbrummet, Mathias ville prata lite med oss. De va la mest om... äh jag vet inte xD De va la blandat.
Gick ner till hallen, värmde upp som vanligt och sedan började matchen. Först ledde vi ganska bra, men sedan kom dem ifatt, och vi låg jämt för de mesta. Men i slutet när vi kom igång mer så drog vi iväg med lite poäng. Så vi vann matchen med 62-57 trpr jag de blev.
Björn och Liri (jens, deras coach hjälpte till också) dömde deras första match. Va la lite fel då o då, alltså sånna självklara saker. Men inte de är ju inte så lätt, de va ju deras första match. Och när vi gick domarkursen så tyckte jag att de va mycket o kunna redan då xD Haha. Funderar på om man skulle börja dömma matcher... ^^ Skulle vart kul.
Efter matchen pratade jag lite med Björn. Haha! ;) Efter de stack jag hem, duschade o lite så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0