segaste dagen

Jag hatar Måndagar i skolan. De är dem värsta dagarna som finns. Dem går så himla långsamt. Men idag var de nåt annat som gjorde att de blev så. Jag ville bara hem, hem o lägga mig. Fick tillbaka SO-provet idag. Eller vi fick inte tillbaka dem, utan man skulle rätta varandras ;O Så vi får la tillbaka dem nästa vecka. Men jag vet ändå vad jag fick på de... 69 av 98 :O Inget vidare. Men jag klarar verkligen av kartor och sånt. Har aldrig gjort de. Bilden var ändå ganska kul. Skrattade o massa med Marren. Stack sedan till 3G och pratade lite. Gick sedan tillbaka till 3G. Direkt efter hade vi Språk. Vi hade Ulf idag på lektionen =/ Jag och han kommer ju inte så bra överrens som vanligt då. Så jag fick ju min vanliga "utskällning" ^^ Jaja, man vänjer sig efter 2 år .__. Orkar ändå inte bry mig om han och hans lektioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0