sitter bara

Sitter just nu bara vid datan och inte gör något speciellt. Marren tjatar på att jag ska följa med henne till Hajen och köpa kakor, men jag orkar inte >.< Jag är lat idag, och idag ska jag bara lata mig! Funderar på att inte gå på träningen heller... mådde illa i morse och gör de fortfarande :S Men får se lite senare ^^ Börjar ju inte förräns 18.30 så.

Tipsade Jennie om den är blogg-sidan. Typ ingen av mina kompisar, eller nån som jag känner är medlem. Är det bara jag som har tex; det här som tidsfördriv? ;O Tydligen är det bara de i min omkrets xD




Passade även på att byta lite färger och den sk. "designen" på min blogg. Orkar inte ha nåt som är så avancerat, så de blev bara lite skit typ xD Inte de snyggaste precis men orka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0